torstai 2. syyskuuta 2010

Hellurei ja hellät tunteet!

Mä alotan mun ensimmäisen blogin NYT!
Ai miks? No, mä kerron: Elikkäs ens viikolla mun olis tarkotus tööttää itteni Tokioon menevää koneesee ja pärjätä kyseisessä pikkulähiössä joulukuun alkuun asti. Nopeimmat osas laskeekki jo et se tekee sellaset kolmisen kuukautta. Ei mikää hirveen pitkä aika, mut eiköhän siin ajassa ehi tapahtuu yhtä jos toista. Päällimmäinen syy tän blogin ylläpitämiseen on kuitenkin se, että mun äiti tietää vähän miten mulla menee. Tietty sillä varauksella, että äippä vaan osaa lukee tätä. Mä luotan täysin et tietty osaa. No joo. Tää on siis mun jonkin sortin matkapäiväkirja/muistio/fiilistelyboksi/avautumisnurkka, mihin tuun aina sillon tällön vähä brassailee mun tekemisii, et voitte sit olla tääl härmässä megakateellisii mulle! ;)

Niin ku mä tossa alussa totesinkin jo, aikaa ei lähtöö tosiaa oo hirveesti, vajaa puoltoist viikkoo. Alkaa pikkuhiljaa Nikkerilläkin kuumotus nousee ja kämmenet hikoo, vaikka nyt ne kyllä on ihan korput. Yllättävän viileetä poikaa oon kuitenki ollu tähän asti, ehkä se johtuu vaan siitä, etten oo uskaltanu funtsii koko reissuu yhtään. Väistämättä sitäki joutuu täs alkaa jo tekemään. Onneks oon hoitanu jo kaiken akuutin ja olennaisen reissuu varten, esim. ostin vähä aikaa sit uudet farkut! :) Mut kyl kaikki vähemmän tärkeetki jutut on hyvin kupissa. Niin ja sushibuffaa on kans tullu vähä testailtuu. Toimii!

Tokiost mul ei kyl hirveesti oo mitään tatsia, mitä nyt jengi on facebookkii laittanu lomareissuiltaan jotai hirveit hehkutusfotoi et "hei tääl mä oon". Ja viisaammat on vähän kertonu faktoi. Mut sen verran mäkin tiiän et sushi ja Toyotat on kuulemma kovas huudos!! Ja joku sano et siel asuis vähän enemmän jengii kun esimerkiks Lappeenrannas! Noh, sittepähän senkin näkee millasta siel on. Kieli on vaikeet, sen mä tiiän kyllä. Kävinki sen takii ottaa siihe pikkasen tuntumaa HSE:n kesäkurssil. Kieli ja nuppi meni tosi monesti solmuu ja tuli välillä esitettyy vähän tyhmääkin, mut perus konnichiwat on kuitenkin jotenkin hallus et ei suurta paniikkii sen suhteen.. Mä en muuten tuu lähtee tonne Nipponii ihan soolona, mikä on mun kannalta ihan hyväkin juttu, vaan meitä finskei on siel mun lisäks ainaki kaks. Tuun varmaa laittaa ainaki ystäväni Kissen blogiosotteen tänne, ni voitte lukee meijän touhuiluu sit naisenki näkövinkkelistä :)

Täs oli nyt jotain alkufiilistelyit, lähinnä turhaa lässytystä, tiiän. Mut eiköhän vähän asiapitosempaa juttuakin oo tulossa, sen voin luvata. Fotoi tulee tietty myös, pitäis vaan eka se kamera hommaa..Eiköhän sieltä löydy!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti